Minimalni znesek za naročilo še ni dosežen!

Splošni pogoji, dostava in plačilo

REGISTRACIJA in VRASTVO OSEBNIH PODATKOV

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. (ZVPot-UPB2)

Nakup v spletni trgovini se opravi brez registracije, podatki za plačilo in dostavo se vnesejo na koncu ob potrditvi nakupa. Nobeni pdatki o kupcu se ne hranijo trajno in se uporabijo izključno za potrebe izvršitve naročila. Po izvršitvi naročila se vsi osebni podatki o kupcu izbrišejo. V spletni trgovini se ne vodi zgodovina nakupov. Od nas nikoli ne boste prejeli reklam. Kupec se strinja s takšnim načinom varstva osebnih podatkov.

POTEK NAKUPA

  • po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto,
  • naročilo bo pregledano in preverjena dobavljivost,
  • uporabnik dobi elektronsko sporočilo, kdaj lahko blago pričakuje.

PREKLIC NAROČILA

Kupcu pripada pravica, da blago vrne v roku petnajstih dni po prejemu brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi blaga. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

  • če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
  • obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo.

Ponudnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila o dostavi ter izpolnjenem reklamacijskem obrazcu.Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

PALČILNI POGOJI

Plačilo je možno opraviti na naslednje načine

  • Po predračunu z nakazilom na TRR
  • Po povzetju (naročeno blago plačate poštarju)

CENE

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

VELJAVNOST PONUDBE

Oddaja naročila preko spletnega obrazca na spletni strani sax-fashion.si velja kot pogodba o nakupu med prodajalcem in kupcem. Cene za izbrano blago veljajo na dan nakupa - na dan zaključka in oddaje naročila preko naše spletne trgovine.

DOSTAVA

Strošek pošiljanja blaga po pošti se prišteje kupnini in znaša 4 EUR z DDV. Če je znesek naročila enak ali višji od 50 EUR, je strošek pošiljanja 0,00 EUR. Naročeno blago se pošlje s Pošto Slovenije. Če je blago na zalogi je dobavni rok 2 dni, če blago ni na zalogi je dobavni rok 5 do 7 dni. Rok dobave za artikle, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku (pošle zaloge), bomo sporočili preko elektronske pošte. Naročene artikle dobavimo takoj, ko je mogoče.

GARANCIJA

Vsi artikli v spletni strgovini imajo garancijo.

MINIMALNI ZNESEK

Minimalni znesek spletnega naročila je 15,oo EUR. Dokler minimalni znesek naročila ni dosežen, oddaja naročila ni možna.